Zespół Szkół nr 17 we Wrocławiu

Szkoła Podstawowa nr 101

Liceum Ogólnokształcące XXXI

Zespół Szkół nr 17 we Wrocławiu

Szkoła Podstawowa 101

Liceum Ogólnokształcące XXXI

LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI

Sprawozdanie II kwartał 2025r-„Laboratoria Przyszłości”

Klasa 4 doskonaliła wykorzystanie funkcji podczas programowania robotów, porównywała jak wygląda kreślenie powtarzających się wzorów w Scratchu. Podejmowała różne wyzwania z programowania w module Photon Bloks, wykorzystując rozmaite czujniki. Cały czas doskonaliła także umiejętności modelowania 3D w programie Tinkercad. Były też zajęcia przypominające jak przenosić plik stl do programu

Sprawozdanie II kwartał 2025r-„Laboratoria Przyszłości”

Klasa 4 doskonaliła wykorzystanie funkcji podczas programowania robotów, porównywała jak wygląda kreślenie powtarzających się wzorów w Scratchu. Podejmowała różne wyzwania z programowania w module Photon Bloks, wykorzystując rozmaite czujniki. Cały czas doskonaliła także umiejętności modelowania 3D w programie Tinkercad. Były też zajęcia przypominające jak przenosić plik stl do programu

Sprawozdanie I kwartał 2025r-„Laboratoria Przyszłości”

Uczniowie klas szóstej, siódmych i ósmych programowali modele 3D, które drukowaliśmy. Było też wiele wydruków  z okazji DBI 2025 (każdy uczestnik konkursu otrzymał choć mały brelok DBI).Klasa czwarta dalej poszerzała swoje umiejętności w programowaniu robotów. Photony jeździły wg schematu rysowanego na monitorze interaktywnym. Były też próby programowania dwóch robotów

Sprawozdanie I kwartał 2025r-„Laboratoria Przyszłości”

Uczniowie klas szóstej, siódmych i ósmych programowali modele 3D, które drukowaliśmy. Było też wiele wydruków  z okazji DBI 2025 (każdy uczestnik konkursu otrzymał choć mały brelok DBI).Klasa czwarta dalej poszerzała swoje umiejętności w programowaniu robotów. Photony jeździły wg schematu rysowanego na monitorze interaktywnym. Były też próby programowania dwóch robotów

Sprawozdanie grudzień 2024- „Laboratoria Przyszłości”

 Korzystając z interaktywnych zadań umieszczonych na platformie Genially uczniowie klasy czwartej w grudniu doskonalili swoje umiejętności programistyczne. Wykorzystując program Photon Bloks rozwiązywali ciekawe zadania a następnie sprawdzali, czy roboty wykonują poprawnie ich polecenia. Photony podróżnicy zwiedzali bibliotekę, inni uczyli się zatrzymywać w określonej odległości czy uciekać, kiedy czują się

Sprawozdanie grudzień 2024- „Laboratoria Przyszłości”

 Korzystając z interaktywnych zadań umieszczonych na platformie Genially uczniowie klasy czwartej w grudniu doskonalili swoje umiejętności programistyczne. Wykorzystując program Photon Bloks rozwiązywali ciekawe zadania a następnie sprawdzali, czy roboty wykonują poprawnie ich polecenia. Photony podróżnicy zwiedzali bibliotekę, inni uczyli się zatrzymywać w określonej odległości czy uciekać, kiedy czują się

Sprawozdanie listopad 2024- „Laboratoria Przyszłości”

Uczniowie klas I-III na zajęciach: Zapoznali się z funkcją joystick. Definiowali ruch robotów po zdefiniowanych ścieżkach – Photon Draw Ćwiczyli tworzenie prostych programów w Photon Badge Organizowali wyścigi robotów Uczniowie klasy IV: Korzystali z monitora interaktywnego, ucząc się rysować kształty, bryły. Wykonywali zadania na monitorze interaktywnym i testowali je

Sprawozdanie listopad 2024- „Laboratoria Przyszłości”

Uczniowie klas I-III na zajęciach: Zapoznali się z funkcją joystick. Definiowali ruch robotów po zdefiniowanych ścieżkach – Photon Draw Ćwiczyli tworzenie prostych programów w Photon Badge Organizowali wyścigi robotów Uczniowie klasy IV: Korzystali z monitora interaktywnego, ucząc się rysować kształty, bryły. Wykonywali zadania na monitorze interaktywnym i testowali je

Sprawozdanie październik 2024 – „Laboratoria przyszłości”

W październiku uczniowie kl. 4 drukowali pobrane z internetu projekty, które oznaczą ulubione książki w bibliotece. Tworzyli także własne breloczki w programie Tinkercad i samodzielnie drukowali je na naszej drukarce 3D. Przypominali też sobie jak zmieniać filament w drukarce i założyli nowy, piękny, szaro – srebrny filament. Zastanawiali się

Sprawozdanie październik 2024 – „Laboratoria przyszłości”

W październiku uczniowie kl. 4 drukowali pobrane z internetu projekty, które oznaczą ulubione książki w bibliotece. Tworzyli także własne breloczki w programie Tinkercad i samodzielnie drukowali je na naszej drukarce 3D. Przypominali też sobie jak zmieniać filament w drukarce i założyli nowy, piękny, szaro – srebrny filament. Zastanawiali się

Sprawozdanie wrzesień 2024 – „Laboratoria przyszłości”

Realizacja Laboratoriów przyszłości ruszyła wraz z nowym rokiem szkolnym.  Uczniowie klasy 4 poznawali interface programu Photon Joystick, Draw i Badge. Uczyli się prowadzić robota pomiędzy przeszkodami, przesuwali przedmioty używając dołączonego spychacza wydrukowanego na drukarce 3D, programowali proste trasy w Photon Badge musieli także mierzyć odległość jaką ma przejechać robot,

Sprawozdanie wrzesień 2024 – „Laboratoria przyszłości”

Realizacja Laboratoriów przyszłości ruszyła wraz z nowym rokiem szkolnym.  Uczniowie klasy 4 poznawali interface programu Photon Joystick, Draw i Badge. Uczyli się prowadzić robota pomiędzy przeszkodami, przesuwali przedmioty używając dołączonego spychacza wydrukowanego na drukarce 3D, programowali proste trasy w Photon Badge musieli także mierzyć odległość jaką ma przejechać robot,
Skip to content