LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI
- 29 czerwca
Sprawozdanie II kwartał 2025r-„Laboratoria Przyszłości”
Klasa 4 doskonaliła wykorzystanie funkcji podczas programowania robotów, porównywała jak wygląda kreślenie powtarzających się wzorów w Scratchu. Podejmowała różne wyzwania z programowania w module Photon Bloks, wykorzystując rozmaite czujniki. Cały czas doskonaliła także umiejętności modelowania 3D w programie Tinkercad. Były też zajęcia przypominające jak przenosić plik stl do programu
- 29 czerwca
Sprawozdanie II kwartał 2025r-„Laboratoria Przyszłości”
Klasa 4 doskonaliła wykorzystanie funkcji podczas programowania robotów, porównywała jak wygląda kreślenie powtarzających się wzorów w Scratchu. Podejmowała różne wyzwania z programowania w module Photon Bloks, wykorzystując rozmaite czujniki. Cały czas doskonaliła także umiejętności modelowania 3D w programie Tinkercad. Były też zajęcia przypominające jak przenosić plik stl do programu
- 4 maja
Sprawozdanie I kwartał 2025r-„Laboratoria Przyszłości”
Uczniowie klas szóstej, siódmych i ósmych programowali modele 3D, które drukowaliśmy. Było też wiele wydruków z okazji DBI 2025 (każdy uczestnik konkursu otrzymał choć mały brelok DBI).Klasa czwarta dalej poszerzała swoje umiejętności w programowaniu robotów. Photony jeździły wg schematu rysowanego na monitorze interaktywnym. Były też próby programowania dwóch robotów
- 4 maja
Sprawozdanie I kwartał 2025r-„Laboratoria Przyszłości”
Uczniowie klas szóstej, siódmych i ósmych programowali modele 3D, które drukowaliśmy. Było też wiele wydruków z okazji DBI 2025 (każdy uczestnik konkursu otrzymał choć mały brelok DBI).Klasa czwarta dalej poszerzała swoje umiejętności w programowaniu robotów. Photony jeździły wg schematu rysowanego na monitorze interaktywnym. Były też próby programowania dwóch robotów
- 5 stycznia
Sprawozdanie grudzień 2024- „Laboratoria Przyszłości”
Korzystając z interaktywnych zadań umieszczonych na platformie Genially uczniowie klasy czwartej w grudniu doskonalili swoje umiejętności programistyczne. Wykorzystując program Photon Bloks rozwiązywali ciekawe zadania a następnie sprawdzali, czy roboty wykonują poprawnie ich polecenia. Photony podróżnicy zwiedzali bibliotekę, inni uczyli się zatrzymywać w określonej odległości czy uciekać, kiedy czują się
- 5 stycznia
Sprawozdanie grudzień 2024- „Laboratoria Przyszłości”
Korzystając z interaktywnych zadań umieszczonych na platformie Genially uczniowie klasy czwartej w grudniu doskonalili swoje umiejętności programistyczne. Wykorzystując program Photon Bloks rozwiązywali ciekawe zadania a następnie sprawdzali, czy roboty wykonują poprawnie ich polecenia. Photony podróżnicy zwiedzali bibliotekę, inni uczyli się zatrzymywać w określonej odległości czy uciekać, kiedy czują się
- 9 grudnia
Sprawozdanie listopad 2024- „Laboratoria Przyszłości”
Uczniowie klas I-III na zajęciach: Zapoznali się z funkcją joystick. Definiowali ruch robotów po zdefiniowanych ścieżkach – Photon Draw Ćwiczyli tworzenie prostych programów w Photon Badge Organizowali wyścigi robotów Uczniowie klasy IV: Korzystali z monitora interaktywnego, ucząc się rysować kształty, bryły. Wykonywali zadania na monitorze interaktywnym i testowali je
- 9 grudnia
Sprawozdanie listopad 2024- „Laboratoria Przyszłości”
Uczniowie klas I-III na zajęciach: Zapoznali się z funkcją joystick. Definiowali ruch robotów po zdefiniowanych ścieżkach – Photon Draw Ćwiczyli tworzenie prostych programów w Photon Badge Organizowali wyścigi robotów Uczniowie klasy IV: Korzystali z monitora interaktywnego, ucząc się rysować kształty, bryły. Wykonywali zadania na monitorze interaktywnym i testowali je
- 14 listopada
Sprawozdanie październik 2024 – „Laboratoria przyszłości”
W październiku uczniowie kl. 4 drukowali pobrane z internetu projekty, które oznaczą ulubione książki w bibliotece. Tworzyli także własne breloczki w programie Tinkercad i samodzielnie drukowali je na naszej drukarce 3D. Przypominali też sobie jak zmieniać filament w drukarce i założyli nowy, piękny, szaro – srebrny filament. Zastanawiali się
- 14 listopada
Sprawozdanie październik 2024 – „Laboratoria przyszłości”
W październiku uczniowie kl. 4 drukowali pobrane z internetu projekty, które oznaczą ulubione książki w bibliotece. Tworzyli także własne breloczki w programie Tinkercad i samodzielnie drukowali je na naszej drukarce 3D. Przypominali też sobie jak zmieniać filament w drukarce i założyli nowy, piękny, szaro – srebrny filament. Zastanawiali się
- 20 października
Sprawozdanie wrzesień 2024 – „Laboratoria przyszłości”
Realizacja Laboratoriów przyszłości ruszyła wraz z nowym rokiem szkolnym. Uczniowie klasy 4 poznawali interface programu Photon Joystick, Draw i Badge. Uczyli się prowadzić robota pomiędzy przeszkodami, przesuwali przedmioty używając dołączonego spychacza wydrukowanego na drukarce 3D, programowali proste trasy w Photon Badge musieli także mierzyć odległość jaką ma przejechać robot,
- 20 października
Sprawozdanie wrzesień 2024 – „Laboratoria przyszłości”
Realizacja Laboratoriów przyszłości ruszyła wraz z nowym rokiem szkolnym. Uczniowie klasy 4 poznawali interface programu Photon Joystick, Draw i Badge. Uczyli się prowadzić robota pomiędzy przeszkodami, przesuwali przedmioty używając dołączonego spychacza wydrukowanego na drukarce 3D, programowali proste trasy w Photon Badge musieli także mierzyć odległość jaką ma przejechać robot,