Zespół Szkół nr 17 we Wrocławiu

Szkoła Podstawowa nr 101

Liceum Ogólnokształcące XXXI

Zespół Szkół nr 17 we Wrocławiu

Szkoła Podstawowa 101

Liceum Ogólnokształcące XXXI

LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI

Sprawozdanie grudzień 2024- „Laboratoria Przyszłości”

 Korzystając z interaktywnych zadań umieszczonych na platformie Genially uczniowie klasy czwartej w grudniu doskonalili swoje umiejętności programistyczne. Wykorzystując program Photon Bloks rozwiązywali ciekawe zadania a następnie sprawdzali, czy roboty wykonują poprawnie ich polecenia. Photony podróżnicy zwiedzali bibliotekę, inni uczyli się zatrzymywać w określonej odległości czy uciekać, kiedy czują się

Sprawozdanie grudzień 2024- „Laboratoria Przyszłości”

 Korzystając z interaktywnych zadań umieszczonych na platformie Genially uczniowie klasy czwartej w grudniu doskonalili swoje umiejętności programistyczne. Wykorzystując program Photon Bloks rozwiązywali ciekawe zadania a następnie sprawdzali, czy roboty wykonują poprawnie ich polecenia. Photony podróżnicy zwiedzali bibliotekę, inni uczyli się zatrzymywać w określonej odległości czy uciekać, kiedy czują się

Sprawozdanie listopad 2024- „Laboratoria Przyszłości”

Uczniowie klas I-III na zajęciach: Zapoznali się z funkcją joystick. Definiowali ruch robotów po zdefiniowanych ścieżkach – Photon Draw Ćwiczyli tworzenie prostych programów w Photon Badge Organizowali wyścigi robotów Uczniowie klasy IV: Korzystali z monitora interaktywnego, ucząc się rysować kształty, bryły. Wykonywali zadania na monitorze interaktywnym i testowali je

Sprawozdanie listopad 2024- „Laboratoria Przyszłości”

Uczniowie klas I-III na zajęciach: Zapoznali się z funkcją joystick. Definiowali ruch robotów po zdefiniowanych ścieżkach – Photon Draw Ćwiczyli tworzenie prostych programów w Photon Badge Organizowali wyścigi robotów Uczniowie klasy IV: Korzystali z monitora interaktywnego, ucząc się rysować kształty, bryły. Wykonywali zadania na monitorze interaktywnym i testowali je

Sprawozdanie październik 2024 – „Laboratoria przyszłości”

W październiku uczniowie kl. 4 drukowali pobrane z internetu projekty, które oznaczą ulubione książki w bibliotece. Tworzyli także własne breloczki w programie Tinkercad i samodzielnie drukowali je na naszej drukarce 3D. Przypominali też sobie jak zmieniać filament w drukarce i założyli nowy, piękny, szaro – srebrny filament. Zastanawiali się

Sprawozdanie październik 2024 – „Laboratoria przyszłości”

W październiku uczniowie kl. 4 drukowali pobrane z internetu projekty, które oznaczą ulubione książki w bibliotece. Tworzyli także własne breloczki w programie Tinkercad i samodzielnie drukowali je na naszej drukarce 3D. Przypominali też sobie jak zmieniać filament w drukarce i założyli nowy, piękny, szaro – srebrny filament. Zastanawiali się

Sprawozdanie wrzesień 2024 – „Laboratoria przyszłości”

Realizacja Laboratoriów przyszłości ruszyła wraz z nowym rokiem szkolnym.  Uczniowie klasy 4 poznawali interface programu Photon Joystick, Draw i Badge. Uczyli się prowadzić robota pomiędzy przeszkodami, przesuwali przedmioty używając dołączonego spychacza wydrukowanego na drukarce 3D, programowali proste trasy w Photon Badge musieli także mierzyć odległość jaką ma przejechać robot,

Sprawozdanie wrzesień 2024 – „Laboratoria przyszłości”

Realizacja Laboratoriów przyszłości ruszyła wraz z nowym rokiem szkolnym.  Uczniowie klasy 4 poznawali interface programu Photon Joystick, Draw i Badge. Uczyli się prowadzić robota pomiędzy przeszkodami, przesuwali przedmioty używając dołączonego spychacza wydrukowanego na drukarce 3D, programowali proste trasy w Photon Badge musieli także mierzyć odległość jaką ma przejechać robot,

Sprawozdanie czerwiec 2024-„Laboratoria przyszłości”

W czerwcu w ramach korzystania ze sprzętu „Laboratoria przyszłości” uczniowie klas czwartych kierowali robotami po wyznaczonej trasie, doskonalili umiejętności związane z wykorzystaniem czujników w Photonach. Programowali trasę robota tak, by dotarł na miejsce na którym czekało zadanie na temat Bezpiecznych wakacji. Całe szczęście uczniowie nie tylko wykazali się zdolnościami

Sprawozdanie czerwiec 2024-„Laboratoria przyszłości”

W czerwcu w ramach korzystania ze sprzętu „Laboratoria przyszłości” uczniowie klas czwartych kierowali robotami po wyznaczonej trasie, doskonalili umiejętności związane z wykorzystaniem czujników w Photonach. Programowali trasę robota tak, by dotarł na miejsce na którym czekało zadanie na temat Bezpiecznych wakacji. Całe szczęście uczniowie nie tylko wykazali się zdolnościami

Roboty Photon na lekcjach informatyki w Przylądku Nadziei

W Przylądku Nadziei uczniowie w tym roku szkolnym mieli okazję pracować z robotami Photon. Działo się to dzięki współpracy szkoły i Fundacji Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową. Fundacja udostępniała roboty a nauczyciel informatyki mógł rozwijać zainteresowania dzieci i młodzieży programowaniem. Zajęcia dostarczały dużo uciechy, kiedy Photon jeździł, gadał

Roboty Photon na lekcjach informatyki w Przylądku Nadziei

W Przylądku Nadziei uczniowie w tym roku szkolnym mieli okazję pracować z robotami Photon. Działo się to dzięki współpracy szkoły i Fundacji Na ratunek dzieciom z chorobą nowotworową. Fundacja udostępniała roboty a nauczyciel informatyki mógł rozwijać zainteresowania dzieci i młodzieży programowaniem. Zajęcia dostarczały dużo uciechy, kiedy Photon jeździł, gadał
Skip to content